Tel: +32 3 666 90 92

Ma-vr: 8.00-17.00 uur

Za: 8.00-13.00 uur

Email: info@philippo-rozen.be

Bloemen in België: voor 8 uur besteld, dezelfde dag nog geleverd! (niet op zondag) Onze website geeft u automatisch de eerst mogelijke datum.Wenst u een boeket naar het buitenland te versturen? Dan bedraagt de levertijd 2 werkdagen. Let op: wij leveren wel enkel in volgende landen: Luxemburg, Italië, Duitsland, Frankrijk en Nederland.

Mocht de bestemmeling niet thuis zijn, dan worden de bloemen bij één van de buren afgegeven en krijgt de bestemmeling een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Lukt het bij de buren ook niet, dan laat hij het achter op een veilige plaats rond het huis in een emmertje water.

Ja. Debestemmeling krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet.Niet uw naam en adresgegevens. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de bestemmeling van de bloemen/cadeau.

Tussen 8u en 18u, tenzij u via het contactformulier met ons een andere leveringstijd bent overeengekomen voor bijvoorbeeld een begrafenis.

Bestellingen naar bedrijven worden geleverd tijdens kantoortijden. Moet uw bestelling voor een bepaalde tijdgeleverd worden, dan kunt u dit in uw bestelling aangeven bij ‘opmerking’. Vult u a.u.b. alleen een uiterlijke leveringstijd in als dit echt nodig is. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven. Bij Rouwarrangementen krijgt u altijd de garantie dat de bloemen vóór de door u opgegeven tijd geleverd worden. Mocht het om welke reden dan ook toch niet lukken dan nemen wij contact met u op.

U betaalt per adres slechts 1 keer leveringskosten. Ongeacht het aantal boeketten. Voor grote aantallen boeketten kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Vanaf een bedrag van 35 EUR leveren wij gratis aan huis. Als u onder de 35 EUR koopt komt er een servicekost bij die afhangt van gemeente en stad. Deze kan u terugvinden wanneer u uw bestelling plaats en de gemeente of stad ingeeft als afleveradres. Voor bestellingen naar het buitenland bedraagt de servicekost 20 EUR en is het minimum bestelbedrag 35 EUR. Wij leveren enkel in volgende landen: Luxemburg, Italië, Duitsland, Frankrijk en Nederland.

Ja, zodra uw betaling is goedgekeurd, krijgt u direct een automatische bevestigingsmail van ons.

Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een GSM of een vast telefoonnummer van de bestemmeling kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.

Nee, het is helaas niet mogelijk versproducten retour te sturen vanwege het bederfelijke karakter.

Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip geleverd worden. Geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen enz. Deze informatie kunt u tijdens het bestellen invullen bij ‘opmerkingen’. Let er ook op dat u de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als ‘wij wensen u veel sterkte’ is dus niet passend. U kunt denken aan ‘Rust zacht’ of ‘Een laatste groet’ of bijvoorbeeld alleen de afzender (uw eigen naam).

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via het
contactformulier of telefonisch via 00323 666 9092.

U kan contact met onze opnemen via het contactformulier of op 003236669092. Wij zoeken dit zo snel mogelijk uit voor u en bieden een gepaste oplossing aan.

  • Zorg ervoor dat de bloemen steeds in proper water staan. Het water om de 2-3 dagen verversen is aangeraden.
  • Bloemen houden van een consistente temperatuur. Zet ze dus nooit boven een verwarming, op een vensterbank naast een koud raam in de vlakke zon of vlakbij een deur waar ze in de tocht staan.
  • Zet je boeket niet te dicht bij de fruitschaal. Deze geven ethyleengas vrij waardoor de rest van het fruit snelle rijpt maar ook dat je bloemen sneller uitbloeien.
  • Als je lang van je boeket wenst te genieten raden we aan om af en toe een stukje van de stengels te knippen (een centimetertje is vaak voldoende) als je het water ververst. Haal slechte bloemen steeds uit het boeket.

Geen probleem! Duidt bij je bestelling ‘zakelijke klant’ aan en je
ontvangt het factuur per mail.

Je kan je factuur terugvinden op je account of in je mailbox. Na elke
bestelling ontvang je het factuur.